Thursday 24 January 2008

A horse


Nikon d80, 180mm f/2.8

7 comments:

Anonymous said...

O, a je to slučajno konj, ki se pase zraven igrišča od ŠCRM v Kamniku?Verjetno ne, ampak se mi zdi tako podoben konju, ki ga jaham:) Tole fotko si bi dal pa takoj za plakat delat:)

Te lahko še prosim za mnenje glede Nikona d80. Namreč, v DSLR bi bil začetnik, pa mi je tale Nikon še najbolj zanimiv predvsem zaradi zdaj že super cene ter ohišja, bolj me pa skrbi recimo ISO pri 1600 ter domneven problem z podosvetljevanjem. Baje da moraš imeti vedno naštimano na +0,7 EV. Si ti nasplošno zadovoljen? Je še kaj takega, kar bi bilo pametno vedeti? Baje tudi, da ni toliko slabši od d200, šum je celo boljši.

Grega Podobnik said...

Ne ni tisti, ker vedno ko grem mim jih skrivajo :)

Tega sm pa posnel v Kosezah, tam ko ima en nek ranč.

Ja za moje potrebe, je super aparat. Res da nima live view pa 3" LCD pa dust removal pa to, sam tega jest ne nucam :) Ker sem še dokaj začetnik v fotografiji, je še veliko stvari, ki jih morm odkrit preden mi bo tale aparat premalo.

Ker sta d200 pa d80 dost podobna razen za šport (kjer ima D200 5FPS in pa lock on) pa tko, bom reku tako. Če dobiš d200 za 1k€ ga vzameš, drugač pa kupiš d80 oz. počakaš če bo zdele na PMA kej novga v tem rangu.

Za visok iso bom pa tkole reku. Glavni problem pri folku je, da fotka na avtomatiko in se čudi kako fotke šumijo. Tut superiorni Canon te ne reši, če podosvetliš fotko in jo potem skušaš rešit. Jest sm dozdej že parkrat uporabljal iso800 in več. Nasploh se mi zdi da je 1000 še zelo uporaben, 1600 morš pa dobr zadet osvetlitev in pa WB, pa se da tudi kako uporabno fotko dobit. Na printih pa še nism sprobavu, sumim pa, da se manj vidi kot na kompu.

Drugač pa glede na to da jahaš pri ŠCRM, sumim, da si tle nek iz okolice, tako da če bi rad sprobal zadevo v živo se lahko enkrat dobiva :)

Anonymous said...

O, res hvala za tako hiter in obsežen odgovor in povabila za test, ampak ga ima že kolega in sem ga že imel en popoldne v rokah pa sem bil res zadovoljen, vsaj kar se ergonomije tiče ter menijev, kakšnega pipetkarstva pa se nisem šel, se tudi ne znam:) Tebe pa sprašujem za mnenje, ker bi po fotkah sodeč rekel, da že marsikaj veš.

Odločam se namreč med nikonom d80 ter canonom 30d, pa niti ne vem kaj naj. Mislim pa v štartu dati tam okoli 2000€ in nabaviti sigurno 50 1.4 ter kakšen splošen objektiv. Hvala za odgovor!

Grega Podobnik said...

Sem bil tut sam pred to dilemo takrat k sm kupoval pa je bil 30D še dosti dražji od d80 takrat. Tle se potem odločas za sistem, ker ko imaš enkrat kupček objektivov, ti je škoda prodajat pa menjat za drugo firmo. Men je dost pomagal tut to, da ima kolega tudi nikon opremo in si lahko pri njemu sposodim kak objektiv če rabim, dočim s canonom takrat nism poznal nobenga.

Moje mnenje: Nevem kaj misliš fotkat, ampak če dosti fotkaš v šibki svetlobi (torej visok iso) potem vzames 30D, če rabiš za šport velja enako. Za ostalo pa z nobenim ne boš zgrešil. Poglej si pa tut paleto objektivov, ki jih ponujata oba proizvajalca, da vidiš za prihodnost.

No zdej mi pa še ti neki povej. Kdaj pa kej jahate tak v naravi ali pa po tistem "ringu", da se da kej fotkat konje v akciji?

Anonymous said...

Ja jaz recimo sedaj do začetka marca ne bom nič jahal, tako da ne vem točno, kdaj jahajo sedaj. Lahko pa pokličeš 041-256-661(Dada), ona vodi tečaje, pa jo vprašaš. Je zelo prijazna, pa ne bo imela nič proti fotkanju. Tudi ne boš prvi, ki bo takole poklical malo za fotkanje. Novembra je en Jaka, tudi iz kamnika, poklical ter malo fotkal. Mislim, da ima Pentaxa.

Hvala ti še enkrat pa lepe fotke res!

Grega Podobnik said...

Hvala, bom mal povprašu, ko minejo tele izpiti :)

Če te še kej zanima kr praši, pa če bom vedu odgovort ti bom rade volje odgovoru.

LP,

Grega

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.