Monday 21 January 2008

Looking forward (to)

Nikon d80, 180mm f/2.8

3 comments:

Anonymous said...

Lep portret. Kje pa si ujel tamalo takole našemljeno:)?

Kako si zadovoljen s tem objektivom? Sam sem nekako pred dilemo nakupa teleobjektiva nekje v rangu slabih 1000 evrov pa kolebam med: 80-200, fiksni 180 ter sigmo 70-200, no še najraje bi pa nabavil 135/2.0, če bi bil recimo tako kvaliteten kot je Canonov. A te fiksni zelo omejuje?

Grega Podobnik said...

Tale fotka je iz lanskega pustnega karnevala na Viru pri Domžalah :)

Ja, objektiv mi je super, ostrina, teža, kvaliteta vse špica. Si pa človek včasih zaželi malce manj mm. Čeprov sm se že kar navadil kaj lahko in česa ne smem/morem fotkati s tem . Je pa res, da potem večino časa fotkaš take "candid" shote kot je ta recimo, ne pa same prireditve :)

Zdej je odvisno za kaj boš rabil objektiv. Ker za nek hitri šport je tu AF skoraj prepočasn (rabiš nekej z AF-S oz HSM motorčkom). Če boš kupil rablenega, si poglej na spletu razlike med verzijami, ker eni imajo počasnejši fokus (se mi zdi, da so tisti z gladkim ohišjem), moj (hrapava verzija) naj bi imel najhitrejšega.

Če boš pa kupoval zoom pa pazi, da pogledaš ostrino pri 70/80mm in pa pri 200mm, na blizu daleč, uglavnem vse. Ker se hitro zgodi da je na 200mm oster kot britev, pri 70mm pa blur. Pa osebno bi rajši vzel nikkorja kot sigmo, čeprav je razlika v ceni, sem dozdaj sprobal 2 sigmi pa sta obe imeli opazni rumeni pridih, ki pa meni ni všeč (se odpravi v obdelavi, sam to ni to) in pa težave pri ostrini.

Meni zaenkrat ostaja luknja med 50mm in 180mm, si pa mislim v kratkem kupit 85mm (čakam če morda pride AF-S model ven) in pa kakega 105 macro. Bomo vidli :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.