Wednesday 7 November 2007

Lamp

5 comments:

CrniSC said...

Tukaj bi pa še malo barve navintal. dobro opaženo.

Dragan Zlatanovic said...

dobre barve mečejo tile Nikoni vn!!:)

dober motiv.. škoda da ni lampa prižgana..

Grega Podobnik said...

Hvala, čeprov se mi zdi da je WB mal mim.

Aja morm pa rečt, da nism zgubu volje do fotografije, ampak ležim že 3 tedne v pojstli zaradi bolezni.

V arhivu nimam nič pametnega za objavit, tko da bodo nove fotke ko se pocajtam. Upam, da bo že kmal ker me ubija tole :(

Anonymous said...

Ja kaj zdaj? A te je že pobral al si pa čist zanemaru tale blog? Ne zdaj brez navdiha ostati, če imaš bolj malo komentarjev. Veliko nas pride sem gor samo pokukat, komentiramo pa ne. Recimo jaz sem odkar si objavil zadnjo, vsaj vsak drugi dan sem gor prišel, pa nič novega. Maš fajn fotke, čeprav uporabljaš Nikona.

Grega Podobnik said...

Priznam, zanemaril sem mal vse skupaj. December mesec lenobe :\ Se morm mal popravit pa kako fotko prilepit. Še prej pa kako pofotkat.