Sunday 13 January 2008

Can you hear it?


Nikon d80, 50mm f/1.8

8 comments:

Monika said...

your blog is great!

Grega Podobnik said...

thank you! I just need some free time to get some new shots. Exam time sux :/

Anonymous said...

Grega, a ti maš skalibriran monitor? Zadnje čase se nekaj hecam s tem. S čim si kalibriral? Kakšen nasvet?

Grega Podobnik said...

@lenyn: Da bi imel namensko skalibriranga, ne. Sem se pa zadnjič nekaj s programskim kalibriranjem (Adobe Gamma in podobni programi) zajebavu, pa je blo vse temno pa cudno (možno da je bilo boljše kot je sedaj, samo da jest tega ne vidim). Tako se zaenkrat poslužujem kar avtomatske kalibracije, ki jo opravi monitor sam, pri čemer mu jaz določim temperaturo na 6500K. Se mi zdi še najbolj realna.

Zakaj sprasuješ? Če so moje slike off v barvah, pretemne/presvetle kr povej, ker vem, da je tale moj 5 let star Philips verjetno že počas odslužu :)

Anonymous said...

Ne, ne. Ravno nasprotno. Zadnjič mi je kolega nekaj razlagal o kalibraciji, pa mi je kot primer verjetno dobre kalibracije navedel tudi tvoj blog. Da imaš črne barve črne ter bele bele, pa me je samo zanimalo.

Lepe fotke še naprej!

Anonymous said...

Aja, pa lepa hvala za odgovor seveda:)

Grega Podobnik said...

Zanimivo! Hvala :)

Ja bomo fotkal še naprej, zdele je sicer mal krize, ko je izpitno obdobje pa še ta megla mi ni glih po godu za fotkat :) Upam, da bom kmal kej novga objavu.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.