Monday 19 January 2009

To infinity?

Nikon D80, 17-50mm

3 comments:

Anonymous said...

oj,a ti si iz kamnika potem? ker sem malo gledal slikce pa komentarje,pa sem to ugotovil?jast sem imel zdaj olympusa 1030 ampak so ful slabe slikce,pa sem ugotovil da bi bil dslr prava reč in se zdaj odločam med nikon d80,d90 in canon 40d in sonyem a350?mogoče kakšen nasvet?a mogoče poznaš koga iz okolice kamnike ker sem jaz tud iz kamnika, da ima tega canona 40d,sonya al pa nikona d90?d80 sem pa že držal v rokah

luštne slikce

Grega Podobnik said...

Ja sm iz Kamnika ja.

Od teh, ki si jih nastel poznam samo d80 in 40d, zato tezko komentiram kaj in kako. Slišim veliko dobrega o d90, je pa potem tudi cenovno mal dražje kot recimo d80.

Za Canona 40d iz okolice, bi se najdu kak kolega.
Vprašej tegale: http://sikoj.blog.siol.net/

Se pa tle ne gre tolko za body, kot se gre potem za objektive. Body lahko menjas, objektivi sploh tisti boljsi (in drazji) pa ponavadi kr ostanejo pri tebi. Tak, da mogoče rajši slabši body, pa boljše leče kot pa obratno. Tako, da tudi s tega stališča gledaš pri nakupu, koliko potem pridejo tebi uporabni objektivi višjega ranga, če kupiš eno ali drugo znamko.

Anonymous said...

ja no sj,verjetno se bom na koncu med d90 pa 40d odloču,mislim pa oba nabavt z kit objektivoma,se prav 16-85 al pa 17-85 pr canonu,pol pa verjetn še 70-300 en objektiv. ti mas pa sam 180 za teleobjektiv?

ja bom prašu tistga ja,sam k sm gledu slikce pa sploh nima nobenga normalnga objektiva,ma sam to sigmo 10-20 pa 50mm,kar je fiksen?ful cudn.